תוכן עניינים:

  1. גלידה אנדריי
  2. גלידה רולה
  3. לה גופרה
  4. גט לק
  5. גולדה

 

בין אם אתם אנשים שאוהבים להיזרק על הספה בסוף היום עם קופסת גלידה מפנקת ולהירגע אחרי יום לחוץ בעבודה, או שפשוט מתחשק לכם להתרענן ביום חם ולוהט - גלידה טעימה תמיד תשמח ותעלה חיוך על הפנים. מבחר הגלידריות בארץ הוא כמעט אינסופי ולעיתים אנחנו יכולים להתבלבל, ובשביל שזה לא יקרה - ריכזנו לכם 5 גלידריות ייחודיות ברחבי הארץ.

 

גלידה אנדריי

אם עד היום לא ביקרתם ב"גלידה אנדריי" - הגיע הזמן לקפוץ לביקור טעים ומרענן בגלידריה מיוחדת במינה שתשאיר לכם טעם של עוד. הגלידרייה מציעה לכם מגוון רחב של מתוקים לא פחות ממושלמים. תוכלו למצוא שם מגוון טעמים של גלידות; שוקו; וניל; פיסטוק; ריבת חלב; מנגו; פירות יער; בננה; תות; וניל עוגיות ועוד. בנוסף, תיהנו מיוגורט במבחר טעמים, וופל בלגי, קרפ צרפתי, פרוזן יוגורט, סופלה, מלבי ועוד.

כתובת: סחרוב דוד 8, ראשון לציון

טלפון: 076-8026915

 

רולה - RULA

גלידריית "רולה" מציעה לכם קינוחי בוטיק, גלידות איכותיות ומובחרות בייצור עצמי ובמגוון טעמים מיוחדים. תמצאו שם קינוחים אישיים העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר. בנוסף, תוכלו להתפנק עם וופל בלגי, פרוזן יוגורט, כנאפה טרי שנעשה במקום, שייק באבלס, מילקשייקים, שיערות סבתא, מיני פנקייק עם מילויים בטעמים מיוחדים וגם - גלידה תאילנדית ייחודית. אז אם אתם מחפשים חוויה טעימה עם אווירה נעימה, כדאי לכם להגיע לגלידריית "רולה".

כתובת: דרך מגדיאל 61, הוד השרון

טלפון: 076-8005288

 

 

גלידה רולה

גלידה רולה (צילום: מתוך כרטיס העסק)

 

 

לה גופרה

אין כמעט אחד שלא מכיר את רשת "לה גופרה", שכן היא בין רשת הגלידריות הוותיקה בישראל, אשר הוקמה בשנת 1995. הניסיון הרב וחומרי הגלם האיכותיים מבטיחים לכם חוויה ייחודית ומהנה. אז אם אתם חובבי מתוק ומחפשים גלידריה שמציעה תפריט מגוון ומיוחד, ב"לה גופרה" תוכלו ליהנות ממבחר גלידות איטלקיות משובחות, וופל בלגי במגוון צורות וטעמים, מילק-שייק, קינוחים, קרפים צרפתיים, פרוזן יוגורט, פרי-שייק במגוון טעמים, יוגורט ועוד.

כתובת: עבאס 45, חיפה

טלפון: 076-8109510

 

גט לק

זה לא משנה אם אתם אחרי בילוי בים, בדיוק סיימתם אימון או שסתם מתחשק לכם להתרענן עם גלידה איכותית וטובה - ב"גט לק אשדוד", הגלידה הקרירה והמתוקה תמלא את מבוקשכם. הם מציעים לכם מגוון רחב של קינוחים ומתוקים: דונאטס, קוקילידה, פנקייק, צ'ורוס, וופל בלגי, קרפים, גלידות, פרוזן קריר עם מבחר תוספות מפנקות, וכמובן רטבים מיוחדים ומושחתים שיהפכו את החוויה למתוקה במיוחד. הסניף כשר למהדרין.

כתובת: הגדוד העברי 5, אשדוד

טלפון: 076-8619446

 

גולדה

גלידת גולדה ידועה כגלידריית בוטיק איכותית ביותר, המציעה גלידות משובחות במבחר רב של טעמים. אלו הם רק חלק מהטעמים הייחודים שהם מציעים: שוקולד שקדים וכרמל, בייגלה מלוח, הרשיז, היער השחור, מסקרפונה ריקוטה ועוד. בנוסף, תמצאו בגלידרייה גלידות סורבה, גלידה טבעונית, בר יוגורט עם מבחר תוספות ומגוון קינוחים. אז אם אתם באמצע יום עמוס ומתחשק לכם לעשות הפסקת גלידה מרעננת, או שאתם רוצים לפנק את ילדיכם עם גלידה טעימה במיוחד - בגלידה גולדה סניף גבעתיים תיהנו מחוויה ייחודית.

כתובת: בורוכוב 54, גבעתיים

טלפון: 076-8881935

 

גלידה גולדה

גלידה גולדה (צילום: מתוך כרטיס העסק)