טיול מאורגן לסין הגדולה (המדינה נמצאת במקום ה- 3 בעולם מבחינת גודל) מאפשר למטיילים לבקר באחת המדינות המרתקות והמסקרנות ביותר בעולם.

במסגרת הטיול יכולים המטיילים לבקר בעיר האסורה (בתוך העיר האסורה נמצאת עיר הקיסרים. עיר זו הוכרזה על ידי אונסק"ו- ארגון החינוך, התרבות והמדע של האו"ם בתור אתר מורשת עולמי).

כמו כן, יכולים המטיילים לבקר בבייג'ין, בשנגחאי, בחומה הסינית (החומה הענקית בת 6,000 ק"מ), בערים עתיקות, כפרים, הרים קדושים, שמורות טבע, לצפות בנופים מרהיבים, ללמוד על מנהגים שונים- דתיים, חברתיים וכו', לטעום מאכלים מגוונים שרבים מאתנו אינם מכירים ועוד.

באמצעות טיולים לסין אשר אורגנו על ידי חברה שמתמחה בתחום טיולים מאורגנים, ניתן להספיק לבקר בשפע מקומות ואתרים חשובים ומסקרנים ולקבל טעימה מסין, כל זאת בזמן קצר יחסית (כחמישה עשר ימים בממוצע).

למה כדאי לצאת לטיול מאורגן לסין?

לטיול מאורגן לסין יש יתרונות רבים: ראשית, טיול מאורגן לסין תוכנן על ידי אנשי מקצוע אשר מכירים את היעד ויודעים בדיוק אילו אתרים, אילו נופים ואילו מקומות ואטרקציות ייצרו טיול בלתי נשכח.

שנית, יכלול הטיול המאורגן מדריך טיולים אשר יסביר על כל אתר בשפה העברית, יאפשר למטיילים לקלוט מידע רב שלא היו מבינים באופן עצמאי ויענה על כל שאלה (יהיה ניתן לשאול את המדריך שאלות בנוגע להיסטוריה של המקום, שאלות בנוגע לנורמות החברתיות, שאלות בנוגע למאכלים, תרבות, מחירים ועוד).

כמו כן, יותאם הטיול לקבוצת היעד- לדוגמא- אם מדובר על טיולים לנכים, יותאמו כל הגישות, הדרכים והמסלולים לנכים, אם מדובר על טיול לצעירים יוכלו הורי הילדים להיות בטוחים שהילדים שלהם בטוחים, אם מדובר על אנשים מבוגרים, יתלווה לקבוצה רופא, אם מדובר על טיול אשר כרוך בסיכון (כמו למשל טיולי אקסטרים) יתלוו לקבוצה מאבטח וחובש וכו'.

נוסף על כך, מחיר הטיול יהיה ידוע מראש משום שהוא יכלול את כל ההוצאות- את הטיסה, את מקום הלינה, את הארוחות, הביקור באתרים, הנסיעות וכו'- בצורה זו יכולים הנוסעים לשמור על התקציב ולא לחרוג ממנו (כפי שקורה במגוון טיולים עצמאיים אחרים).

יתרונות נוספים של טיול מאורגן לסין יהיו שהנוסעים יוכלו לבלות זה עם זה, להכיר אנשים חדשים ואף להתחבר עימם, לבלות עם אנשים בגילאים שונים או אנשים בגילאים זהים (בהתאם לסוג הטיול- טיול לילדים, טיול לפנסיונרים, טיול למשפחות וכו') ולא יוצר מצב בו אחד המטיילים נאלץ לנהוג במשך שעות רבות, להתעייף, ליהנות פחות, לא לקחת חלק בחוויית הנסיעה עם שאר הנוסעים ולא לצפות בנופים המשתנים במהלך הנסיעה.

מעבר לזאת, לא יצטרכו הנוסעים להיעזר בתחבורה ציבורית, להתבלבל בדרכים ולחפש תושבים מקומיים אשר מדברים אנגלית ויכולים לסייע להם בהגעה לאתרים השונים (שכן מרבית הישראלים אינם מדברים בשפה הסינית ולא כל הסינים מדברים אנגלית).

פשוט לצאת לטיול- ללא כל הכנות מוקדמות ולגלות עולם אחר

אם אתם מעוניינים לבקר באחת המדינות המעניינות ויוצאות הדופן ביותר בעולם, לצבור חוויות חדשות, לצפות בנופים מרתקים, לבקר באתרים גדושי היסטוריה ותרבות ובמילים אחרות- לגלות עולם שלא הכרתם, ללא השקעת מאמצים וזמן (שכן לא תצטרכו לארגן את הטיול, לדאוג בנוגע לשפה, לתחבורה, להתמצאות בדרכים וכו') ולהפיק את המירב מהטיול, כל זאת בזמן קצר יחסית- טיול מאורגן לסין יהיה בדיוק בשבילכם, יותאם עבורכם באופן אישי ויענה על כל הצרכים שלכם.