חזון – טיולים מאורגנים

 לשני זנים מתחלקים מטיילים- אלו שמחפשים שקט ושלווה, מרחק מטרדות היומיום, ושינוי אווירה קליל. אלו ייצאו לחופשה על שפת הים או במלון מפנק.  ואילו הזן השני הם אותם מטיילים שיצר הנדודים, הסקרנות, והרצון לגלות עולמות חדשים הוא הכוח המניע אותם לארוז תיק ולהרים עוגן. עבור אלו, העולם הוא מאגר בלתי נדלה של תרבויות שונות, עולמות נסתרים, וחוויות שעוד לא נחוו. עבור מטיילים אלו, הקמנו את חברת מסעות, המיועדת לכל מי שרוצה לצאת למסע שחורג מן המישור הגיאוגרפי. בחברת מסעות  אנו שמים דגש על הטבע, התרבות, הפולקלור וההיסטוריה של כל יעד. אנו מאמינים כי כל אחד יכול לקנות כרטיס טיסה ולעבור את מסלול יעדי התיירות המקובל- זו איננה מטרת הטיולים שלנו. טיולים מאורגנים של חברת מסעות הם בעלי ערך מוסף, בעלי אופי לימודי- חוויתי, הלוקחים את המטייל למסע אינטנסיבי ומרחיב אופקים בו יכיר את היעד באופן מעמיק יותר מן התייר הממוצע.

הדרכה מקצועית

  עיקר גאוותינו בצוות המקצועי שלנו- כל טיול מאורגן של חברת מסעות מודרך על ידי מדריך טיולים מדופלם, בעל הבנה והתמחות ביעד מסוים. המדריך ידריך אתכם במישור הגיאוגרפי, אך לא פחות חשוב מכך, יפתח עבורכם צוהר גם אל התרבות המקומית. אנו מאמינים כי מעבר מיעד תיירותי אחד לאחר אין משמעותו לחוות את המקום באמת ובתמים. המדריכים שלנו מאפשרים ללקוחותינו להכיר את התרבות המקומית ואת ההיסטוריה העשירה של כל יעד ויעד, באופן שיעשיר וירחיב את אופקיכם. כל המדריכים שלנו, ללא יוצא מן הכלל, מכירים את התרבות המקומית של היעד בו הם מתמחים ממקור ראשון. אנו מאמינים כי מדריך מקצועי, בעל יחסי אנוש מעולים, בעל ידע נרחב, הוא התנאי החשוב יותר להצלחת הטיול.

מסלולים

  מסלולי הטיולים שלנו נבחרים בקפידה ומשקפים את הגישה המיוחדת שלנו, השמה לה למטרה לקחת את לקוחותינו למסע יוצא דופן. בכל מסלול ומסלול אנו נותנים ביטוי מאוזן לתרבות המקומית, ליעדים תיירותיים "קלאסיים" וגם ליעדים יוצאי דופן אליהם אין לטייל הממוצע גישה. המסלולים שלנו מבטאים ניסיון מקצועי של שנים ורצון לפתוח בפני הלקוחות שלנו עולם חדש- כזה שלא ניתן להתוודע אליו דרך ספרי התיירות השגרתיים.

הפאן הלוגיסטי

  כשאתם יוצאים לטיול, בין אם מדובר ביעד אקזוטי או לאירופה הקלאסית, אתם רוצים "לנקות את הראש". טיולים ליעדים לא מוכרים יכולים, לפעמים, להיות בדיוק להיפך מזה- דרכון בהישג יד בכל עת, מרדף נואש אחרי רכבות, לוחות זמנים בשפות לא מוכרות, ופקידי מודיעין בעלי ארשת פנים חתומה שנראה כאילו הם שואבים הנאה חרישית, מאופקת, מהתסכול שלכם. כן, ניקוי ראש יכול להיות, לפעמים, משימה לא קלה בכלל. יציאה לטיול מאורגן עם חברת מסעות משנה את התמונה- בחברת מסעות, אנו דואגים לכול למן הרגע הראשון- כרטיסי טיסה, הזמנות במלון, תחבורה ממקום למקום, ולוח זמנים עשיר ומגוון.  חברת מסעות קשורה אך ורק לנותני שירותים מן הרמה הגבוהה ביותר, בעלי אמינות ומוניטין של שנים. כל מלון, כל חברת נסיעות, ועוד- כל אלו נבדקו על ידינו באופן אישי. אתם- אתם רק צריכים להתרווח לאחור וליהנות. את הריצות ממקום למקום, החיפזון, והדאגות, אתם יכולים להשאיר בבית.