מוצרי קידום מכירות

קידום מכירות נעשה בכל מרכז קניות וכל מקום עליו אנחנו הולכים, בכל זמן ועל כל דבר הכי קטן שהוא הופך לשימושי מבחינת סבב הלקוחות שלך כמו- שוקולד או מסטיקים- זה מוסיף את ערך הקניה בעוד עשרה שקלים מכל לקוח מה שמוסיף אחוזים טובים בסוף היום לסגירת משמרת מכובדת של סכומים יפים בסוף החודש.

 מוצרי קידום מכירות תפקידם להעלות את סכום הקניה של רוב הלקוחות הקונים ומגיעים לקופה- להעלות את הסכום שהיו רוצים לשלם מראש לעוד עשרה או עשרים שקלים נוספים, סתם כי הילד רצה את המוצץ סוכריה או הבת זוג רצתה שוקולד שראתה על המדף ליד הקופה.. מוצרי קידום מכירות יכולים להיות עם שלטים של מבצעים מיוחדים לרגל החג או השבת או כל תירוץ אחר כדי להוריד את המחיר המקורי על מנת שהלקוח הבא יעשה קניה גדולה יותר.

 מוצרי קידום מכירות כמו בלונים, מסטיקים או סוכריות טיק-טק, אלה דברים שכולם קונים, אין ספק שפעם בשבוע תגמר חבילת המסטיקים שהייתה ברכב כבר משבוע שעבר או סוכריות טיק-טק שלפני כל פגישת עסקים לוקחים אחת למנוע את ריח הקפה לצאת החוצה לאפם של המאזינים לכם בשעת ההרצאה או כל דבר אחר.

 כל בעל עסק יודע היטב שבין כל הלקוחות הפזרנים שאוהבים פשוט לערוך קניות על קניות במשך כל ימות השבוע, תמיד יהיו את הלקוחות שקונים מהרשימה ולא מוסיפים כלום אלא אם כן זה באמת משהו שפתאום הוא ראה על המדף ולא חשב לפני כן שחסר לא או לא יזיק לקחת את זה לבית בין אם יהיה בזה שימוש ובין אם לא. כל עוד זה חסכוני כרגע, עם שלט המתריע על יום אחרון למימוש המבצע- יכול להיות מאוד שאותו לקוח שמרן שמציץ ברשימה ומנסה לקנות אך ורק ממנה ולא ממה שהעיניים שלו רואות ורוצות, אפילו הוא יכול מאוד להיות שיקנה את המוצר החדש שיצא כי הוא פשוט זול מכל מקום אחר וכך יוצא שהעסק שלכם טופח עוד ועוד..

 ככל שיהיו יותר ויותר מוצרי קידום מכירות אצלך בחנות, כך תוכל להרוויח יותר בסוף החודש, משום שהלקוח לא באמת חושב לקנות את השוקולד הזה הספציפי שנמצא ליד הקופה, אם הוא לא היה מונח שם, הוא לא היה מגיע לזה מכל החנות הגדולה שלך.. כמו שמיכות פוך כאלה שעולות 30 ש"ח- זה זול וזה שימושי<? הלקוח יוסיף את זה לעגלת הקניות שלו בלי להרגיש שהוא משלם על זה עוד 30 ש"ח! הכל בשיטת הניהול של המכירות חייב להיות מדויק ומתוכנן נכון בעיצוב על מנת שהמוצר באמת יילקח ויקנה והקופה תכניס עוד סכומים יפים בסופו של יום. בעל עסק שרוצה מכירות טובות במשך כל היום, כל יום, צריך לדרוש מהמוכרים שלו בחנות להמליץ על מוצרים מסוימים אם הלקוח לא שם לב אליהם, כך שתשומת הלב של הלקוח תהיה על המוצר הספציפי ולא על היציאה מהחנות..